No menu items!
More

    Cu ce mașini de colecție mai vin românii pe la RAR – astăzi, Fiat 508 din 1932

    Publicat pe:

    Emisiunile iCars

    Dezechilibrele sistemelor de frânare
    Plecăm cu motorul rece sau îl încălzim?

    Sunt mașini de colecție pe care mulți speră să le conducă măcar din pură curiozitate. Dacă arată și bine și pe deasupra starea tehnică este una foarte bună, atunci experiența va fi deosebită.

    Puțini și le permit, nu neapărat pentru că prețul de achiziție ar fi mare, unele sunt chiar accesibile, ci pentru că vine apoi un efort financiar permanent pentru a le păstra în condiții optime. Nefiind mașini de utilizat zilnic, este firesc ca ele să reprezinte o cheltuială în plus.

    Dar, cum pasiunea nu cunoaște limite, dacă ai cu ce e și păcat să nu investești în așa ceva. Chiar așa să și priviți situația: vorbim despre investiții. În cazul unor astfel de mașini prețurile cresc odată cu trecerea anilor.

    Sunt două tipuri de colecționari: cei care le cumpără chiar și în stare precară, dar preferă să muncească ei pentru a le restaura și cei care le cumpără gata restaurate pentru a se bucura de ele.

    Modelul prezentat astăzi a ajuns la o reprezentanță RAR din Capitală pentru ca apoi să fie înmatriculat în România și să intre în galeria selectă Retromobil

    RAR: ”Lansat în anul 1932, primul FIAT din anii interbelici a fost o formulă de succes, mașina adoptând inițial o cutie de viteze cu trei trepte, apoi una sincronizată cu patru trepte şi un motor care produce 36 CP.

    Modelul care ne-a vizitat la RAR Grivița este un FIAT 508 Weber Balilla Spider, fabricat în anul 1936, şi este unul dintre cele 14 exemplare care mai există la ora actuală pe piața automobilistică din întreaga lume. Această maşină a devenit o piesă dorită în orice colecţie auto fiind unică pe șoselele noastre.”

    Citește și ”Cu ce mașini legendare mai vin românii la RAR – ultima apariție este un Hornet Hudson”

    Între anii 1932 și 1937 s-au fabricat 113.000 de exemplare, la uzinele Fiat din Italia, Germania, Polonia și Franța.

    Motorul avea doar 995 cmc și era capabil să atingă o viteză maximă de 80 km/h.

    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider
    FIAT 508 Spider

    Abonează-te la newsletter-ul nostru

    Vei primi cele mai noi știri din domeniul auto-moto

    Nou pe iCars.ro