No menu items!
More

    Etapele ITP și motivele pentru care mașina poate fi respinsă – vlog iCars România

    Publicat pe:

    Emisiunile iCars

    Dezechilibrele sistemelor de frânare
    Plecăm cu motorul rece sau îl încălzim?

    Vă întrebați adesea cum ajung să circule pe drumurile publice autovehicule cu grave probleme tehnice, unele dintre acestea fiind la originea unor evenimente rutiere grave. Discutăm astăzi în vlogul iCars despre cum se face o Inspecție Tehnică Periodică și despre motivele pentru care mașinile pot și trebuie să fie respinse la aceste inspecții.

    Sunt stații ITP unde nu se fac compromisuri, unde inspectorii sunt oameni responsabili și nu acceptă să pună vieți în pericol, fiind îngăduitori atunci când depistează probleme tehnice sub standardele impuse de RAR. Sunt însă și excepții în țară, din fericire din ce în ce mai puține.

    Înainte de a detalia aceste etape de verificare, trebuie să precizăm că sistemul de supracontrol făcut de RAR la stațiile ITP s-a îmbunătățit. Periodic, sunt mașini pe care sistemul le blochează pe standurile de verificare tehnică, în câteva minute venind un inspector RAR care verifică dacă au existat probleme ”trecute cu vederea” de inspectorul ITP.

    Pentru a evita corupția, verificările RAR sunt făcute prin detașarea inspectorilor în alte județe decât cel de care aparțin.

    Citește și ”Acumulatorul mașinii nu se încarcă? Ce să verifici înainte de a-l schimba – vlog ICars România”

    Pentru a vă prezenta etapele corecte ale unei Inspecții Tehnice Periodice am apelat astăzi la inginerul Daniel Soare, inspector ITP în Ploiești, un profesionist care nu este dispus să facă niciun compromis atunci când mașinile au probleme tehnice.

    Abonează-te la newsletter-ul nostru

    Vei primi cele mai noi știri din domeniul auto-moto

    Nou pe iCars.ro