No menu items!
More

    Cum am rezolvat problema unui prezon blocat la schimbarea anvelopelor de iarnă: rapid și ieftin!

    Publicat pe:

    Dacă le spun șoferilor că totul a pornit de la un prezon de la roată, care a fost ras/rotunjit de un ”meșterică”, atunci cu siguranță vor înțelege ce înseamnă căutarea unei vulcanizări, a unui service în care cei de acolo știu ce au de făcut.

    Mare bătaie de cap, atunci când vrei să schimbi roțile, la final de sezon. Nu mereu se întâmplă ca toate prezoanele să se desfacă relativ ușor. Ba ruginesc, ba sunt tot felul de depuneri care le blochează, ba au fost strânse de parcă ar fi trebuit să stea acolo 1000 de ani.

    Unii încearcă să schimbe singuri roțile. Nu mă întrebați de ce! 😊 Poate vor să facă economie, poate le place să meșterească ei. Alții ajung la vulcanizare. Și, când le e lumea mai dragă, crezând că aproape au terminat, apare nemernicul de prezon, cel care nu vrea nici în ruptul filetului să iasă. Dă-i cu pneumaticul, dă-i cu cheia de roți, eventual cu prelungitor… nimic. Ori rămâne țeapăn, ori se rupe.

    Aici intervine măiestria celui care face operațiunea și știe cât poate să forțeze, fără să producă daune. Cel la care am nimerit în primă fază… n-a știut. Și uite așa, din hexagon, m-am trezit că la ultimul prezon aveam o frumusețe de rotunjire.
    ”Acum, ce facem?”, îi zic omului.

    Se uită tâmp la mine și zice: ”Nu prea avem ce… S-a ras…”.
    ”Cum adică nu avem? L-am ras în tandem? Am avut vreo colaborare? Nu sunt cumva la o vulcanizare?”

    În fine, văd că nu am cu cine și plec să caut altă vulcanizare. Era vineri, sper final de program. Ajung pe strada Cantacuzino, la un service de roți destul de cunoscut, probabil cel mai mare. Atenție!!!, nu este cel pe care îl recomanda azi, doar întâmplarea făcând să fie pe aceeași stradă.

    Le explic despre ce este vorba, știind că sunt destul de bine dotați. Se urnește un tânăr spre mașină, se uită, dă din cap dezaprobator și grăiește: ”Aaa, păi e nasol. Nu avem cu ce să vă ajutăm. Ăsta nu merge nici cu extractorul. Oricum nu mai avem extractor pt 17”. Vedeți că e un service, foarte aproape. E singurul care poate să-l scoată, dar cu sudură. O să vă ia 100-200, dar altfel nu aveți ce face.” Citește continuarea pe recomandpe.ro

    Acesta nu este un articol plătit. El reflectă experiența autorului, fără nicio condiționare și face parte din campania noastră de promovare a oamenilor și a afacerilor care sunt un plus pentru comunitate.

    Abonează-te la newsletter-ul nostru

    Vei primi cele mai noi știri din domeniul auto-moto

    Nou pe iCars.ro