No menu items!
More

    11 luni de așteptare pentru câteva piese necesare reparării unei mașini electrice Dacia Spring și o factură cât jumătate din mașină

    Publicat pe:

    Emisiunile iCars

    Dezechilibrele sistemelor de frânare
    Plecăm cu motorul rece sau îl încălzim?

    Un model electric, oarecum accesibil, mai ales prin programul Rabla Plus. Cam asta știu românii despre Dacia Spring, însă puțini s-au putut exprima în privința fiabilității sau problemelor pe care le puteți întâmpina în calitate de utilizator.

    Discuții despre ”cât ține acumulatorul” sau ”cât durează încărcarea” ați tot auzit. Să spunem că primele impresii ale utilizatorilor ar fi ok, dacă ne raportăm la calitate/preț.

    Odată cu trecerea timpului apar și problemele care dau cu adevărat bătăi de cap proprietarilor. În acest sens este cât se poate de interesantă experiența unui român care a avut un incident în trafic, realmente minor. Ceea ce a urmat este mult mai greu de imaginat și implicit de acceptat.

    Pe 4 martie 2022, la scurt timp după ce mașina a fost lovită, șoferul posta incidentul pe grupul Dacia Spring România (Oficial), interesându-se de timpul necesar reparațiilor, fără să bănuiască ce urmează.

    „Ați avut cu Springul careva incident? În special frontal, să implice bara, faruri…

    I-am făcut o mică-mare daună și voiam să știu dacă a mai avut cineva, din prisma pieselor, timpului de reparație!”

    După aproape un an de la incident și o serie de peripeții prin care a trecut pentru a-și repara mașina, omul a relatat întreaga poveste pe o rețea de socializare, atașând și imaginile (vezi foto la final) care să-i susțină afirmațiile:

    „După 11 luni de așteptare a pieselor, mașina s-a reparat într-un final.

    Doar pentru acest termen extins pot spune că s-a zis totul. Am mai scris despre asta și voiam să trag un semnal de alarmă. Cei care încă nu aveți Casco, faceți-vă de urgență, pentru că nu merită riscul. Altfel, vă puteți alege cu o epavă în care nu merită investit.

    Mașina a fost funcțională în tot acest timp (norocul meu), plătită integral (primul lot livrat în țară), dar putea fi destul de incomod dacă aveam rată sau daună să nu o pot folosi…

    Calitatea manoperei e dezastru

    În prima constatare a asigurătorului erau date 5 piese de schimbat, după reconstatare puteți vedea lista câte s-au schimbat (pe banii lor).

    De calitatea manoperei nu mă leg, că e dezastru, nimic nu-i la linie, foarte probabil ”Dorel” din cartier o trăgea la semne mai ok.

    Încă au probleme grave de piese pe stoc și mulți care laudă mașina în neștire și doar că e prima lor jucărie nouă trebuie să ia în considerare tot pachetul oferit…

    Partea proastă e că este văzută că un mega deal “la banii ăștia”, doar că surata ei, Dongfeng se vinde cu 8000€, și de aici vine calitatea foarte slabă.

    Unii producători abia îți livrează o mașină decentă la 15-20k €, aici ai direct una electrică!

    Peste toate o iau ca atare, deocamdată o bătut 70 de mii km (probabil printre puținele din țară) dar să încep să o laud x,y,z nu pot.

    Asta e!”, a scris bărbatul pe grupul Dacia Spring România.

    Abonează-te la newsletter-ul nostru

    Vei primi cele mai noi știri din domeniul auto-moto

    Nou pe iCars.ro