Arnold în rolul lui Zeus și Salma în cel al zeiței Hera, un scenariu bun, filmări pe măsură și efecte de excepție – rețeta pentru un spot publicitar de mare impact pentru un model electric produs de BMW.
Clipul a fost produs pentru poate cea mai costisitoare platformă de promovare din sport – finala fotbalului american – Super Bowl USA.
Nimic nu este întâmplător, iar promovarea nu este doar pentru BMW, o idee strălucită de ”marketing încrucișat” promovează astfel prin același spot și noul film al lui Arnold, intitulat ”ZEUS”.
Arnold Schwarzenegger: ”Ca un mare fan al fotbalului, sunt foarte încântat de Super Bowl în sine, dar acum, ca pasionat de mașini, sunt încântat să văd ce fel plănuiește BMW pentru reclama sa.”
Peste un milion și jumătate de vizualizări ale clipului în doar câteva ore de la lansarea în online și reacții în majoritate pozitive. Cei mai mulți dintre privitori au considerat clipul amuzant și de impact, susținând că reclamele pozitive și cu umor sunt cele care au cu adevărat impact într-o lume cu extrem de multe temeri și probleme.