Cei care au în posesie prima versiune electrică de la Dacia, respectiv modelul Spring lansat în urmă cu mai bine de un an, știu că este o mașină destul de lentă în comparație cu modelele altor mărci pe același segment.
”Îți poți face treaba cu ea, dar nu poți avea alte pretenții”, spun mulți dintre cei care utilizează prima versiune Spring. Este și normal să fie așa, dat fiind și prețul de achiziție, considerat unul decent, mai ales prin susținerea programului Rabla Plus.
Deși unora le place să creadă că este o marcă românească, Dacia Spring este un produs chinezesc pentru grupul Renault. A contat mai puțin, de unde provine, comenzile asigurându-i succesul.
Dacia a lansat modelul Spring, produs în China, la final de 2021 și a primit peste 100.000 de comenzi. Era versiunea cu motorul ELECTRIC 45 (45 CP/33 kW), care va fi în continuare disponibil în varianta denumită Essential, cu preț de pornire de la 20.800 euro.
Vezi aici primul drive test cu Dacia Spring – experiența proprietarului după o lună de la achiziție
Dacia a anunțat lansarea versiunii „Extreme” Spring care va dispune de un motor de 65 CP/48 kW, cu aproape 50% mai puternic decât versiunea „Essential”.
Fișa tehnică prevede în ciclu mixt o autonomie de 220 km, iar prețul pornește de la 22.450 euro, înainte de aplicarea subvențiilor Rabla Plus.
Modelul Spring Extreme va putea fi comandat în România începând din data de 16 ianuarie, iar primele livrări vor avea loc înainte de jumătatea anului.