Dacă imaginile și confirmarea nu veneau de la Registrul Auto Român, am fi putut crede că ori e o glumă proastă, ori e vreun model de tuning cum doar în Rusia mai poți vedea. Din păcate, vă putem garanta că este de la noi și că proprietarul chiar a dorit să omologheze hidoșenia.
Reprezentanții R.A.R. au precizat: ”Știm că deja vă zboară gândul la weekend și, pentru că vorbim despre zbor, vă prezentăm acest autovehicul care a venit la RAR Tulcea pentru omologarea elementului de caroserie.
Materiale necesare pentru confecționare: burghiu pentru metal, cornier metalic și colțare pentru polițe din magazinele de bricolaj, improvizații, câteva șuruburi cu piuliță și multă inconștiență.
Totuși, dincolo de aspectul mașinii, vă rugăm să conștientizați că astfel de elemente de caroserie confecționate artizanal pot fi un pericol pentru siguranța traficului și a pietonilor, dar nici nu pot îmbunătăți performanțele vehiculului. Despre sancțiunile pe care le riscați nici nu mai vorbim…
Un astfel de element nu îndeplinește, din punct de vedere tehnic, normele pentru certificarea produselor și nici nu a fost supus verificărilor necesare pentru omologarea de tip a produsului, iar colegii noștri au decis că această improvizație nu întrunește condițiile care stau la baza omologării.”
Vezi aici și pentru ce modificări se poate anula ITP-ul
Dincolo de precizările celor de la RAR, care nu aveau cum să omologheze hidoșenia, am vrea să știm ce dorea proprietarul să i se treacă în cartea de identitate a mașinii, în loc de eleron portbagaj: uscător de rufe, masă de călcat, ghilotină, antenă 5G, pistă pentru avioane de mici dimensiuni?