No menu items!
More

    “E păcat să pui șurub acolo unde poți lega cu sârmă” – Un șofer i-a exasperat pe angajații RAR

    Publicat pe:

    Emisiunile iCars

    Dezechilibrele sistemelor de frânare
    Plecăm cu motorul rece sau îl încălzim?

    Iresponsabilitate… nu ai cum să numești altfel tentativa unui șofer de a trece RAR-ul cu defecțiuni grave, pe care a încercat să le ”repare” cu sârme și alte improvizații. Judecând după imaginile postate pe pagina oficială de facebook a RAR, am putea spune că mașina în cauză ar avea dificultăți și în a fi primită la Remat.

    Când inspectorii RAR au văzut pentru prima oară mașina, la o oprire în trafic pentru control, au decis în câteva clipe să îi rețină documentele care îi dădeau dreptul să circule. Avea atât de multe nereguli, încât nici de acolo nu ar fi trebuit să plece altfel decât de o platformă.

    Proprietarul nu s-a lăsat păgubaș și și-a încercat norocul mergând conform procedurii la RAR, pentru a demonstra că a mașina a fost reparată. ”A muncit din greu” să remedieze problemele cu ””tehnologii avansate”, respectiv legând bine mai multe componente cu sârme și sfori.

    S-a prezentat din nou la RAR Cluj, fiind evident respins. Cei care au verificat mașina, sătui de nesimțire și iresponsabilitate, au decis să facă public cazul.

    RAR: “E păcat să pui șurub acolo unde poți lega cu sârmă”, spune o glumă celebră printre șoferi. Sârmă sau funie, am putea completa noi, după ce am văzut autovehiculul care s-a prezentat la RAR Cluj pentru redobândirea talonului reținut în trafic, culmea, pentru lipsa ITP.

    Din păcate, această glumă a fost luată în serios de un bărbat care a legat cu câțiva metri de funie componente ale sistemelor vitale ale vehiculului.

    Pe lista neconformităților se adaugă: nefuncționarea farurilor și luminilor pentru frânare, bara față compusă din bucăți prinse cu sârmă, joc în articulații și suspensii, anvelope de alte dimensiuni.

    Le mulțumim colegilor de la Cluj care au scos de două ori din circulație această mașină, atât în urma controalelor în trafic, cât și după prezentarea la RAR.

    Am putea spune că șoferul acestui autovehicul nu a primit nici măcar un capăt de ață de la colegii noștri…”

    Că iei o mașină de la celebra bătrânică din Germania, care ieșea rareori cu ea la piață, mai ales că în pandemie nici nu prea a folosit-o, asta e deja treaba ta, pe banii tăi. E posibil ca, bătrână fiind, să fi uitat un ghem cu sfoară prin mașină, iar tu să crezi că l-a lăsat bonus ca să ai cu ce repara micile defecțiuni, dacă apar.

    Nu mai este însă treaba ta, atunci când încerci să circuli cu așa ceva pe drumurile publice, pentru că, de cele mai multe ori, nu doar tu ești victimă.

    Abonează-te la newsletter-ul nostru

    Vei primi cele mai noi știri din domeniul auto-moto

    Nou pe iCars.ro