Celebrul fotbalist a plătit suma de 8 milioane de euro și a avut de așteptat doi ani până ca mașina să îi fie livrată. El va fi acum unul dintre cei 10 posesori ai unei ”bestii” de 1500 de cai putere.
Firma inițială Bugatti a dat faliment din cauza izbucnirii celui de-al doilea război mondial, la fel ca multe alte mărci de lux.
Moartea fiului fondatorului, Jean Bugatti a fost, de asemenea, un factor favorizant al declinului societății. Compania și-a lansat ultimul model în 1950, înainte de a fi cumpărată ca partea unei companii care producea piese de avion.
Din 1998 marca Bugatti a ajuns să fie deținută de Grupul VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda), care l-a revigorat ca un constructor de automobile de serie limitată, exclusiv de modele sport.
În ultimii ani, Bugatti și-a obișnuit fanii cu bolizi în adevăratul sens al cuvântului. După Veyron cu 1001 de CP sau 1200 în varianta super-sport a urmat Chiron cu 1500 CP, iar acum a venit rândul unei motorizări cu 100 de cai putere în plus, respectiv Bugatti Centodieci, care are 1600 de CP.
Centodieci are un motor W16, de 8 litri. Ajunge la 100 km/oră în 2,4 secunde și atinge o viteză maximă limitată electronic la 400 km/oră.
galerie foto – Bugatti Centodieci