No menu items!
More

    Motivul pentru care Dacia Spring are prima rechemare în service

    Publicat pe:

    Emisiunile iCars

    Dezechilibrele sistemelor de frânare
    Plecăm cu motorul rece sau îl încălzim?

    Cu siguranță, ați observat că aproape toate mărcile de mașini au parte de ”rechemări în service”, pentru anumite loturi. De fiecare dată motivul invocat de producători ține de remedierea unor defecțiuni tehnice.

    Pot fi probleme mecanice, pot fi electrice sau care țin de siguranța pasagerilor. Există și teoria conform căreia unele modele chiar nu au avut problemele invocate pentru rechemare, însă producătorii s-au folosit de această stratagemă în scopuri de marketing, știind că presa de specialitate va publica știrea și astfel se va vorbi despre marca respectivă.

    Stratagemă sau nu, cert este că astăzi vorbim despre Dacia Spring, un model produs deocamdată doar în China.

    Toate automobilele Dacia Spring fabricate pe parcursul anului 2022, între lunile aprilie și octombrie trebuie să revină în service-urile mărcii pentru a intra într-o procedură de verificare și înlocuire a centurilor de siguranță amplasate pe bancheta din spate.

    Conform profit.ro, sesizarea a venit din Portugalia, după cum reiese din baza de date a Uniunii Europene referitoare la produse de consum cu defecte, și se referă la faptul că „retractorul centurii poate funcționa defectuos”. Ca urmare a acestei posibile erori de fabricație, centura poate avea un efect redus al protejării pasagerului, prezentând astfel „un risc de rănire în cazul unui accident”.

    Citește pe icars.ro AICI și despre cum va arăta noua Dacia Duster 

    Reprezentanții Dacia au declarat pentru Profit.ro că nu toate unitățile produse în acest interval au fost afectate de această posibilă defecțiune. Mai exact, pe cea mai mare piață a modelului Spring, Franța, numărul de mașini rechemate depășește 1000, însă în România vor merge în service doar 119 automobile Spring care au fost identificate în cadrul campaniei. „

    Este o defecțiune minoră” au precizat cei de la Dacia România, care au mai explicat că este o posibilă defecțiune la un lot de componente, acesta fiind motivul pentru care nu au fost afectate toate mașinile produse în intervalul respectiv.  Țările în care a fost vândut acest model și care mai figurează pe alerta UE, pe lângă Franța și România, sunt Olanda și Polonia.

    Abonează-te la newsletter-ul nostru

    Vei primi cele mai noi știri din domeniul auto-moto

    Nou pe iCars.ro