No menu items!
More

    De pe circuitele de F1, la RAR Mureș. Mercedes-AMG GT, o raritate nu doar în România

    Publicat pe:

    Emisiunile iCars

    Dezechilibrele sistemelor de frânare
    Plecăm cu motorul rece sau îl încălzim?

    Superbul exemplar este o raritate nu neapărat din cauza prețului, pentru că sunt super-caruri mult mai scumpe decât Mercedesul AMG GT Black Series, ci din cauza faptului că sunt foarte puține exemplare la vânzare. Unul dintre ele a ajuns la RAR, urmând să fie înmatriculat în România.

    Angajații R.A.R. au surprins câteva imagini din timpul verificărilor pentru emiterea cărții de identitate, publicându-le apoi pe pagina oficială de facebook a instituției:

    ”De pe circuitele de F1, la RAR Mureș. Mercedes-AMG GT Black Series fotografiat de colegii noștri este identic cu safety-carul folosit în cursele de Formula 1 în acest an.

    Despre autovehicul putem spune că are un motor de 4L (V8) pe benzină, 730 de cai putere, poate atinge viteza maximă de 325 km/h, iar în 3.2 secunde ajunge de la 0-100 km/h. Prețul ajunge și el la aproximativ 300.000 de Euro.

    Am avut deja şansa de a testa acest vehicul uimitor de multe ori şi sunt pur şi simplu uluit de cât de aproape este de o maşină de curse pursânge. Este într-adevăr un pas major în comparaţie cu GT R de anul trecut, care era deja la un nivel extrem de ridicat”, a declarat pilotul Bernd Maylander despre această mașină pentru presa internațională.

    P.S.: Știm că vă întrebați dacă autovehiculul a trecut cu brio de verificări. Vă confirmăm că da.”

    Pe piața second, un Mercedes AMG GT se vinde cu aproximativ 100.000 de euro. Prețul depinde foarte mult de extraopțiunile mașinii, fie că au fost comandate de primul proprietar, fie că au venit pe parcurs. Dacă exemplarul este din seria limitată Black Series, atunci prețul aproape că se dublează.

    Mașina are în echiparea standard un motor V8 biturbo de 4000 cmc, are puțin peste 720 de cai putere.

    Desigur, cei care au văzut postarea s-au întrebat cum de a trecut de verificări, dat fiind faptul că o astfel de mașină emite decibeli cât pentru un ”concurs de poluare fonică”. Răspunsul este simplu: mașinile omologate în UE sunt automat omologate și la noi, dacă nu suferă alte modificări față de standardele oficiale ale producătorilor.

    Abonează-te la newsletter-ul nostru

    Vei primi cele mai noi știri din domeniul auto-moto

    Nou pe iCars.ro