No menu items!
More

    Ferrari lansează primul său SUV – Se numește Purosangue și costă 390.000 de euro

    Publicat pe:

    Emisiunile iCars

    Dezechilibrele sistemelor de frânare
    Plecăm cu motorul rece sau îl încălzim?

    Dacă celelalte branduri de lux în gama mașinilor sport au deja de multă vreme și SUV-uri, italienii de la Ferrari s-au abținut până acum, nedorind să își schimbe cumva imaginea și să vireze prea mult spre comercial.

    Vremurile s-au schimbat și piața a cerut tot mai insistent așa ceva, caz în care, după studii de piață care să le garanteze succesul, cei de la Ferrari au scos produsul ”Pur-sânge”, un SUV cu 12 pistoane, că doar nu ar fi renunțat tocmai la ceea ce i-a consacrat de-a lungul existenței – profilul sportiv.

    Directorul comercial şi de marketing al Ferrari, Enrico Galliera: ”De când am anunţat că este un V12 (în luna mai), interesul pentru maşină a explodat.

    CEO-ul Ferrari, Benedetto Vigna: ”Deși este o mașină mare și grea, Purosangue cu patru uşi şi patru locuri, are o viteză maximă de peste 310 km/h (190 mph). Este mai degrabă o maşină sport versatilă.”

    La 390.000 de euro, Purosangue va fi unul dintre cele mai scumpe SUV-uri, doar SUV-ul Rolls-Royce Cullinan fiind vândut la u preț similar.

    Producţia totală estimată la puţin peste 11.000 de vehicule, reprezentând maxim 20% din producția grupului. Este o abordare diferită faţă de Lamborghini şi Porsche, ambele deţinute de grupul Volkswagen, care anul trecut au realizat aproximativ 60% din vânzările lor din SUV-uri.

    De la intenție, apoi la proiectare și execuție s-au scurs deja 4 ani, fiind necesare numeroase teste care să garanteze că produsul este unul pe măsura mărcii Ferrari. Livrările în Europa vor începe din trimestrul 2 al anului 2023.

    Motorul de 12 pistoane în V are 6,5 litri şi 725 de cai putere, fiind evident unul pe benzină. Oficialii Ferrari au fost întrebați și despre variante hibrid sau full electrice, însă au evitat să comenteze. Ferrari rămâne… Ferrari, iar pentru motorizările lor clasice există și va exista mult timp o piață dispusă să plătească prețul corect pentru a avea o mașină, nu un troleu.

    Abonează-te la newsletter-ul nostru

    Vei primi cele mai noi știri din domeniul auto-moto

    Nou pe iCars.ro